Jak uczyć HiT? Teksty źródłowe, propozycje zajęć, filmy i wskazówki. Obywatelski HiT to stale aktualizowana baza materiałów, które pomagają mądrze i ciekawie uczyć.
Menu
Zamknij
Tematy:
Wyszukaj
✕
O nas
Podstawa programowa
Podstawa programowa
O nas
✕
Podstawa programowa
1. Wiedza o podstawach życia społecznego
2. Świat i Polska w latach 1945–1956
3. Świat i Polska w latach 1956-1970
4. Świat i Polska w latach 1970-1980
5. Świat i Polska w latach 1980-1991
6. Świat i Polska w latach 1991-2001
7. Świat i Polska w pierwszych dwóch dekadach XXI wieku
HiT+
Pracownia
1.6 wyróżnia wspólnoty i grupy tworzące się na podstawie podobieństwa pochodzenia, kultury, sposobu życia, interesów i sytuacji ekonomicznej,
Udostępnij
Skopiowano
Materiały
Jakie więzi zachodzą między jednostką a grupą?
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Subkultura i kontrkultura
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Role społeczne i role grupowe. Relacje między grupami społecznymi
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Postrzeganie grupy „własnej” i „obcej”
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Charakterystyka grupy społecznej – podsumowanie
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Nie jesteś sam. Człowiek jako istota społeczna
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Inny nie znaczy gorszy, inny nie znaczy wróg
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Koncepcje narodu i czynniki narodotwórczne
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Komu (i po co) potrzebna jest jeszcze kultura?
Audycje TOKFM
Filmy i nagrania
Udostępnij
Skopiowano
Przemoc, wspólnota, apokalipsa
Audycje TOKFM
Filmy i nagrania
Udostępnij
Skopiowano
<<
<
1
2
>
>>