Jak uczyć HiT? Teksty źródłowe, propozycje zajęć, filmy i wskazówki. Obywatelski HiT to stale aktualizowana baza materiałów, które pomagają mądrze i ciekawie uczyć.
Menu
Zamknij
Tematy:
Wyszukaj
✕
O nas
Podstawa programowa
Podstawa programowa
O nas
✕
Podstawa programowa
1. Wiedza o podstawach życia społecznego
2. Świat i Polska w latach 1945–1956
3. Świat i Polska w latach 1956-1970
4. Świat i Polska w latach 1970-1980
5. Świat i Polska w latach 1980-1991
6. Świat i Polska w latach 1991-2001
7. Świat i Polska w pierwszych dwóch dekadach XXI wieku
HiT+
Pracownia
1.9 wyjaśnia charakter wspólnot religijnych, ich odmienności związane z treścią wiary, kultem, nauczaniem moralnym i organizacją
Udostępnij
Skopiowano
Materiały
Konsekwencje zróżnicowania religijnego ludności
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Religia jako zjawisko społeczne
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Stan przestrzegania w Polsce praw mniejszości narodowych, etnicznych i religijnych
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Rola religii w społeczeństwie
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Adam Szostkiewicz „Módl się i pracuj” – analiza tekstu publicystycznego
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Polska – kraj zróżnicowany kulturowo?
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Zróżnicowanie religijne ludności świata
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
Wpływ religii na postawy społeczne i gospodarkę
Udostępnij
Skopiowano
Tolerancja i religie
Inne materiały źródłowe
Teksty
Udostępnij
Skopiowano
Typy organizacji religijnych
E-podręczniki
Lekcje
Udostępnij
Skopiowano
<<
<
1
2
>
>>